میلگرد خرک و کاربرد آن

میلگرد خرک و کاربرد آن

میلگرد خرک و کاربرد آن

فروش میلگرد اهواز با این که کارایی سازه ای چندانی ندارد، بسیار بالاست. معمولاً این نوع میلگرد را در فوندانسیون بنا مورد استفاده و کاربرد قرار می دهند. به این جهت که بتواند پایداری و استحکام فوندانسیون را تأمین نماید. این نوع میلگرد را یک آرماتور پایه در نظر می گیرند. همان گونه که می دانید، میلگرد ضعف اصلی بتن را جبران می کند. ما در ادامه شما را با میلگرد خرک و کاربرد آن بیشتر آشنا می کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

خرید میلگرد خرک

خرید پروفیل اهواز را با خرید میلگرد می توانید با قیمت کمتر از بازار به صورت آنلاین تجربه کنید. پیمانکار همیشه میزان و البته مقدار میلگرد خرک را محاسبه می کند. عرض خرک باید به درستی انتخاب گردد. به این دلیل که، سایز آن باید آرماتور فوقانی را به راحتی نگه دارد.

دلیل اصلی استفاده از میلگرد خرک به خاطر عدم استفاده از خاموت در فونداسیون است. برای این که خرک از محل اصلی خود خارج نگردد باید در زمان خرید آن بسیار دقت نمود. ابعاد این نوع میلگرد و فاصله آن جزء نکات مهم است. در قسمت هایی که آرماتور بیشتری وجود دارد از تعداد بالاتر خرک نیز باید استفاده کنید.

کاربرد میلگرد خرک

در زمان اجرای مش تحتانی میلگرد خرک کارایی خود را نشان می دهد. برای این که فاصله مش فوقانی و تحتانی به خوبی حفظ شود این نوع میلگرد مورد کاربرد قرار می گیرد. به گونه ای که میلگرد خرک را به صورت کاملاً عمودی بر روی مش تحتانی قرار می دهند. کاربرد اصلی این نوع میلگرد زمان خاصی است. یعنی در زمان استفاده از میلگرد های تقویتی، استفاده این میلگرد هم به چشم می آید. اما میلگرد خرک را به هیچ عنوان بر رو بتن نباید قرار دهید. به این دلیل که، این امکان وجود دارد رطوبت به درون میلگرد اصلی نفوذ کند. با نفوذ رطوبت قاعدتاً زنگ زدگی میلگرد اولین خسارتی است که به وجود می آید. در پایان بتن را با انواع ترک مشاهده خواهید کرد. پس سعی کنید دقتی که برای خرید پروفیل اهواز لحاظ می کنید را برای خرید میلگرد خرک نیز در نظر بگیرید.

پروفیل چیست ؟

فروش میلگرد اهواز همراه با پروفیل بسیار سروصدا به پا کرده است. پروفیل در ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. آن دسته از تجهیزاتی که در ساخت پنجره، درب، نمای ساختمان و … مورد توجه قرار می گیرد را پروفیل می گویند. ضخامت و ابعاد پروفیل بسیار متنوع است. برای ساخت نبشی، میلگرد، تیرآهن و … پروفیل نقش مهمی را ایفا می کند. پروفیل های باز و پروفیل های بسته هرکدام مزایای خاصی را به خود اختصاص می دهند. به هر صورت 3 نوع پروفیل وجود دارد. این 3 نوع پروفیل گالوانیزه، پروفیل ساختمانی، پروفیل کامپوزیتی و پرفیل آلومینیومی نام دارند. بیشترین کاربرد پروفیل را در ساخت درب و پنجره آلومینیومی می توان مرتبط دانست. البته برای ساخت نرده های فلزی نیز کارایی خود را ثابت کرده است. صنعت خودرو سازی نیز استفاده از پروفیل را بسیار جدی گرفته است. در این صنعت پروفیل های مربع و مربع مستطیل حرف های زیادی برای گفتن دارند.

نکات فنی استفاده از میلگرد خرک

در ساخت میلگرد خرک از کربن و سیلیسیم به عنوان 2 عنصر مهم یاد می کنند. البته منیزیم، فسفر و گوگرد هم نقش هرچند کوتاهی را ایفا می کنند. در این میان نکات فنی خاصی برای استفاده از میلگرد خرک وجود دارد. سیم میلگرد خرک را به آرماتورهای طولی پیوند می دهد. اگر این کار به صورت کاملا صحیح انجام نپذیرد، قطعاً در زمان بتن ریزی آرماتور با خمیدگی خود نمی تواند پوشش ایده آلی را نشان دهد. همان گونه که در ابتدای مقاله گفته شد باید همراه با افزایش آرماتور از میلگرد خرک بیشتری نیز استفاده به عمل آید.

میلگرد خرک و کاربرد آن

سخن پایانی

برای خرید میلگرد خرک مرغوب و با کیفیت باید از خدمات فروش میلگرد اهواز استفاده کنید. همان طور که در متن این مقاله به کارایی و مزایای استفاده از این نوع میلگرد اشاره کرده ایم، قاعدتاً باید فروش میلگرد را یک فروش عادی در نظر نگیرید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی خرید و فروش آنلاین بسیار گزینه مناسبی است. سعی کنید از فروشگاه های اینترنتی معتبر نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید. این چنین برای دریافت کیفیت بالا کمترین هزینه را پرداخت می کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *